5 Ağustos 2010 Perşembe

Yalıtım Malzemeleri

Hangi yalıtım malzemesi daha iyidir?Hangisini yaptırmalıyım?

İlk önce şunu anlamanız gerekir.Yalıtım binanıza 1 defa yaptıracağınız bir uygulama,bu yüzden yeterince araştırma yapmadan bu işe kalkışmayın.

Piyasada bir çok yalıtım malzemesi vardır.

-Ekspande Polistiren (EPS)

-Ekstrude Polistiren

-Poliüretan (PUR)

Camyünü-Taşyünü-Fenol Köpüğü-Cam Köpüğü (CG) vs. olarak sıralayabiliriz.

Bu uygulamaları yaptıran da bir çok kişi vardır,fakat yaptırdıkları uygulamalar gerçekten satıcıların söyledikleri kadar yalıtım yapıyor mu?

Yapmıyor,bu yapılan uygulamalarda daha %50 yi bulan ısı tasarrufu sağlanamadı.

Peki neden bu tür yalıtım malzemeleri söylenildiği kadar yalıtım yapmıyor?

Bunun nedeni çok basit.

Şöyle düşünün binanıza bir elbise giydirmeye çalışıyorsununz ama binanızın ölçülerine göre bir elbise yok, bunun için yamalarla binanızı kaplamaya çalışıyorsunuz.

Yani köpükleri dübellerle tutturmaya çalışıp ısı köprülerinin oluşmasına neden oluyorsunuz.

Isı köprüleri yalıtım verimini düşürür.

Peki, yalıtım malzemelerinde başka alternatifim var mı?Ne yapabilirim?

Doğal Yalıtım yapan bir sıva harcıyla(doğal yalıtım sıvası) binanızı ölçülerine göre dikilmiş bir kılıf gibi kaplasanız Bu problem çözülür mü?

Tam isabet!

-Doğal yalıtım sıvalarına en iyi örnek,Türkiye'nin tek çimento katkısız, doğal yalıtım sıvası

styronit yalıtım sıvasıdır. www.styronit.com doğal yalıtım sıvası

_Tek başına ısı-su-ses-yangın yalıtımı yapan

-Nefes alan

-Her türlü yüzeye uygulanabilen

-İçeriğindeki doğal organik ve inorganik bileşikler ve bitkisel liflerle gerçekten doğal bir yalıtım malzemesi styronit.

İçerden yalıtım yapıldığında %60 hem içerden hem de dışardan uygulama yapıldığında %80 e varan ısı tasarrufunu taahhüt ediyor.

Kullanımı çok kolay ve pratik ,

Ayrıca styronit ile binanızı yalıtmaya karar verdiğinizde eğitimli ustalardan oluşan

styronit uygulama ekibi size yardımcı oluyor.

aynı zamanda styronit doğal yalıtım sıvası, ekonomik bir yalıtım malzemesi.

Yalıtım sektöründe kalitesiz dayanıksız,sağlığa ve çevreye zararlı ürünleri sağlam teknik bilgiye sahip olmadan genelde sadece fiyat,vade farkı,ödeme vadeleri,özel indirimler,promosyon,inceleme, malzemeleri,şatafatlı ürün katalogları, yada oyuncu özellikli satıcıların etkisi altında kalan yeterince karşılaştırma,ekonomiklik vb hesaplar yapmadan karar veren bilinçsiz bir tüketici kalabalığı oluşturulmaya çalışılmaktadır.

Yalıtım Malzemeleri Araştırırken parlak sunumlara kanmayın,

Başka alternatifinizin olduğunu Unutmayın...İletisim styronit doğal yalıtım sıvası











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder